Згідно наказу Державної судової адміністрації України від 31 травня 2013 року № 72 «Про реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу», з 17 червня 2013 року у всіх місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції запроваджується порядок щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу в частині надсилання судом таким учасникам процесуальних документів в електронному вигляді, паралельно з документами у паперовому вигляді.
Бажаючі учасники судового процесу отримувати процесуальні документи в електронному вигляді повинні:
1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України (http://e-court.mail.gov.ua/).
2. Роздрукувати Заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді (типова форма заявки розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України) та подати її до суду особисто або через представника, повноваження якого посвідчені належним чином.
Процесуальні документи в електронному вигляді по відповідній справі будуть надходити на електронну адресу учасника судового процесу, зазначену в Заявці.