flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Положення про канцелярію Рубіжанського міського суду

03 квітня 2013, 11:28

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про канцелярію Рубіжанського міського суду

Луганської  області

  1. Загальні положення канцелярії

  1.1. Канцелярія є самостійним структурним підрозділом Рубіжанського міського суду   Луганської  області (далі-суду) .

  1.2. Канцелярія виконує завдання, визначені даним Положенням, затвердженим наказом    керівника апарату суду.

   1.3. Канцелярія підпорядковується  безпосередньо  керівнику апарату суду.

   1.4. Керівництво канцелярії:

   1.4. 1. Канцелярію очолює старший секретар суду, призначений на посаду наказом   керівника апарату суду.

   1.4. 2 Інші працівники відділу призначаються на посади і звільняються з посад наказом  керівника апарату суду.

      1.5  Зміни і доповнення до Положення можуть бути внесені керівником апарату суду.

  1. Структура канцелярії

 2.1. Структура і штатна чисельність канцелярії (як і всього апарату)  суду за погодженням   з головою суду затверджуються територіальним управлінням Державної судової  адміністрації в Луганській області.  

 2.2. До складу канцелярії входять старший секретар суду,  секретарі суду та оператори комп,ютерного набору суду.

  2.3. Обов'язки працівників канцелярії визначені їх посадовими інструкціями,  затвердженими наказом керівника апарату суду.

  1. Завдання і функції канцелярії

 3.1  Дотримання загальних   правил  ведення судового  діловодства  в  суді та  порядку  роботи з документами з моменту їх надходження чи створення в суді  до  відправлення  або  передавання  в  архів, звернення до виконання судових рішень.

 3.2.  Здійснення прийому, реєстрації та розподілу кореспонденції, що надійшла до суду: позовних заяв, скарг, заяв тощо.

3.3.   Здійснення обліку  і  зберігання  виконаних документів.

 3.4.   Реєстрація та облік судових справ і матеріалів.

 3.5.   Реєстрація та облік звернень громадян.

 3.6.   Контроль за дотриманням порядку формуванням судових справ, визначеного чинним      законодавством.

 3.7.  Робота з позовними заявами, заявами наказного та окремого провадження у   цивільних справах, залишеними без руху. 

3.8.  Робота з адміністративними позовами, залишеними без руху.

3.9.  Робота з позовними заявами, заявами окремого провадження у відкритті провадження, у справі за якими позивачеві (заявникові) відмовлено.

3.10.  Робота з адміністративними позовами, у відкритті провадження в адміністративній  справі за якими позивачеві відмовлено. 

3.11. Приймання й облік апеляцій, апеляційних скарг, касаційних скарг та касаційних подань на судові рішення.

3.12.  Свєчасне та якісне звернення до виконання судових рішень.

3.13. Приймання, облік і зберігання речових доказів та особистих документів у судових справах.

3.14.  Дотримання порядку видачі для ознайомлення судових справ і копій документів.

3.15.  Виготовлення та подання до відповідних інстанцій статистичної звітності суду.  

3.16.  Ведення   архівної   справи,  підготовка  й оформлення судових справ та документів  діяльності  суду  згідно  з номенклатурою   справ   суду   для   зберігання   в  архіві  суду, забезпечення збереження архівних  справ.

3.17.        Контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проведення аналітичної роботи щодо строків здачі справ до канцелярії суду, підготовка відповідних пропозицій з удосконалення цієї роботи.

3.18  Подання керівнику апарату суду пропозицій щодо складання   номенклатури справ суду, їх узагальнення.

3.19   Підготовка та передача до архіву суду судових справ за минулі роки,   провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду   за минулі роки.

3.20   Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

3.21   Належне здійснення прийому громадян працівниками відділу.

3.22   Ведення обліку та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав.

3.23   Ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

3.24   Виконання доручень керівника апарату суду щодо організації роботи   канцелярії.

3.25    Забезпечення своєчасного надходження позовних заяв та іншої  кореспонденції до суддів.

3.26    Забезпечення внесення до обліково-статистичних карток інформації та  оформлення обкладинок судових справ.

3.27    За дорученням керівника апарату розгляд звернень та підготовка проектів відповідей на них.

3.28    Забезпечення підготовки копій судових рішень суду та своєчасного їх  направлення до інформаційно-технічного адміністратора Єдиного  Державного реєстру судових рішень.

3.29    За дорученням керівника апарату суду здійснення контролю за виконанням   окремих розділів плану роботи суду.

3.30    Заповнення статистичних карток на підсудного (обвинуваченого) за  допомогою техніко-технологічних засобів.

3.31    Забезпечення своєчасного подання всіх форм звітів територіальному  управлінню Державної судової адміністрації в Луганській області та  відповідному територіальному управлінню статистики Держкомстату за  своїм місцезнаходженням.

3.32    Заповнення карток обліку сум матеріальної і моральної шкоди, завданих  злочином.

3.33    Організація складання та обробки статистичних звітів про роботу суду за  допомогою техніко-технологічних засобів.

3.34    Організація та здійснення підготовки статистичних таблиць, довідок,   інформацій для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах, при проведенні перевірок канцелярій суду, на звернення інших відомств.

3.35     Приймання на зберігання від відповідних працівників апарату суду судових  документів,  що закінчені діловодством.

3.36    Своєчасна та належна доставка за призначенням судових справ, іншої   удової   документації.

3.37  Забезпечення доставки речових доказів до приміщення суду.

3.38  Термінова доставка листів, запитів, судових повісток, відправлення  телеграм та інших документів для забезпечення оперативного розгляду    справ.

3.39 Розробка заходів, спрямованих на вдосконалення діловодства, організацію роботи з документального забезпечення діяльності суду.

  1. Регламентуючі документи

    4.1. Зовнішні документи:

 Канцелярія в своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Цивільним процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України та іншими кодексами України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про боротьбу з корупцією" та іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів та державної служби та цим положенням.

4.2. Внутрішні документи:

  Положення про канцелярію, Посадові інструкції, Правила внутрішнього трудового розпорядку, Правила поведінки державного службовця.

  1. Для виконання функцій і реалізації прав, передбачених дійсним Положенням,  канцелярія взаємодіє з іншими працівниками апарату суду.
  2. Права канцелярії

6.1. Канцелярія має право:

6.1.1. Давати вказівки  іншим працівникам апарату суду  з питань, що відносяться до  компетенції канцелярії і випливають із функцій, що перераховані в дійсному    Положенні.

 6.1.2. Вимагати й одержувати від  інших працівників апарату суду матеріали, необхідні  для здійснення діяльності канцелярії.

 6.1.3. Вимагати надання інформації про виконання документів, доручень і рішень.

 6.1.4. Повертати виконавцям документи і вимагати їхньої доробки у випадку порушення правил діловодства.

 6.1.5. Вносити пропозиції керівнику апарату суду щодо удосконалення організації   діяльності канцелярії суду.

 6.1.6. Давати роз'яснення і рекомендації з питань, що входять у компетенцію канцелярії.

 6.2. Старший секретар суду також має право:

 6.2.1.Вносити пропозиції керівнику апарату суду про переміщення працівників канцелярії, їх заохочення за успішну роботу, а також пропозиції про накладення дисциплінарних   стягнень на працівників, що порушують трудову дисципліну.

  1. Відповідальність канцелярії

 7.1. Відповідальність за належне і своєчасне виконання функцій, передбачених дійсним   положенням, несе старший секретар суду.

 7.2. На старшого секретаря суду покладається персональна відповідальність за:

 7.2.1. Організацію діяльності канцелярії по виконанню покладених на неї задач і функцій.

 7.2.2. Організацію оперативної і якісної підготовки і оформлення документів, ведення  діловодства згідно з діючими правилами й інструкціями.

 7.2.3. Збереженість прийнятих у роботу документів.

 7.2.4. Забезпечення збереженості майна, що знаходиться в канцелярії, і дотримання правил пожежної безпеки.

 7.2.5. Підбір, розміщення і діяльність співробітників канцелярії.

 7.3. Відповідальність співробітників канцелярії встановлюється їхніми посадовими   інструкціями.

  1. Заключні положення

8.1. При виявленні невідповідності якого-небудь пункту Положення реальному стану справ у канцелярії старшим секретарем суду, співробітником канцелярії або іншою особою необхідно звернутися до відповідального за ведення кадрової роботи в суді, із заявкою на внесення змін і доповнень у Положення.

 8.2. Внесена пропозиція розглядається ,  відповідальним за ведення кадрової роботи в суді протягом одного місяця від дня подачі заявки.

 За результатами розгляду виноситься рішення:

- прийняти зміни чи доповнення,

- відправити на доопрацювання (із зазначенням терміну доопрацювання і виконавця),

- відмовити у прийнятті внесеної пропозиції (у цьому випадку заявнику надсилається обґрунтована відмова в письмовому вигляді).

 8.3. Внесення змін і доповнень у  Положення затверджується керівником апарату суду.