flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

АНАЛІЗ результатів оцінювання

05 грудня 2016, 15:29

АНАЛІЗ

РЕЗУЛЬТАТІВ ОЦІНЮВАННЯ СУДДЯМИ ТА ПРАЦІВНИКАМИ АПАРАТУ РУБІЖАНСЬКОГО МІСЬКОГО СУДУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МОДУЛЬ СОРС «СУДОВЕ АДМІНІСТРУВАННЯ»

 

З 29 серпня по 02 вересня 2016 року вРубіжанському міському суді Луганської області було проведено оцінювання по модулю СОРС «Системне адміністрування».

В оцінюванні прийняли участь 8 суддів та  31 працівник суду.

Загальна площа приміщення Рубіжанського міського суду Луганської області  (приміщення - вул. Миру, буд.34), складає 1622,8 кв. м., містить 6 залів судових засідань.

Станом на 28 серпня 2016 року штат суду складали 13суддів (з них 10 суддів працюючих фактично) та 48 працівники апарату суду.

Переважна більшість респондентів в цілому оцінили якість роботи Рубіжанського міського суду Луганської області на «добре» або «відмінно», і ще 4,0% - на «задовільно».

Середні оцінки роботи суду за вимірами (складовими) якості представлено в табл.1.

Таблиця 1. Оцінки якості роботи голови суду та керівника апарату суду Рубіжанського міського суду Луганської області за основними вимірами

 

Показник

Середня оцінка

1

Робоче місце (наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення тощо)

3,7

2

Зручність та комфортність приміщень суду (учасників проваджень)

3,7

3

Комп"ютеризація суду (достатність комп"ютерів та їх якість)

2,4

4

Забезпечення літературою та спеціальною пресою

2,9

5

Телефонний зв"язок

3,8

6.

Доступ до інтернету

5

7

Доступ та можливості використання локальної комп"ютерної мережі суду

4

8

Стан приміщень суду (чистота, систематичість та якість прибирання тощо)

4,1

9

Можливості для підвищення кваліфікації

3,6

10

Перпективи професійного зростання

2,5

11

Стиль управління, характерний для голови суду

4,8

12

Стосунки у колективі (соціально-психологічний клімат)

3,8

13

Зручність та комфортністьзалів судлового засідання

3,8

14

Дотримання принципів справедливості та обгрунтованності при визначенні посадових обов"язків, розподілі навантажень чи доручень

2,7

15

Стиль управління, характерний для керівника апарату суду

3,9

16

Графіки роботи суду (час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки тощо)

4,7

17

Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу в позаробочий час

3,2

18

Забезпеченість канцелярськими товарами, катриджами тощо

3,8

19

Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді

3,6

20

Безпека у приміщеннях суду

3,3

 

Всього

73,8

 

З таблиці наочно видно, що оцінки, які отримали голова суду та керівник апарату суду серед суддів та працівників апарату суду достатньо високий – діяльність голови суду оцінена на середню оцінку 4,8, діяльність керівника апарату суду оцінена на середню оцінку  3,9.

За результатами дослідження у 2016 р. в Рубіжанському міському суді Луганської області найкраще забезпечуються показники повноти та ясність інформації (зручність розташування інформаційних стендів, їх наповненість, інформативність сайту суду), графіки роботи суду,  чистота та прибраність приміщень, достатність у суді зручних місць для очікування.

Найгірше в суді забезпечується показник доступності суду, що пов'язано з: комп’ютеризацією  суду (2,4), забезпечення літературою та пресою (2,9)  тощо.


 
Якість роботи Рубіжанського міського суду Луганської області

 суду за основними вимірами

(середнє значення за 5-бальною шкалою) мал.2


Критичний аналіз результатів опитування та їх обговорення з суддями та працівниками апарату суду дозволив розробити такі рекомендації, які можуть бути реалізовані найближчим часом:

•• передбачити інформування відвідувачів про порядок та можливості отримання безоплатної первинної чи вторинної правової допомоги, враховуючи, що значна частина відвідувачів суду не можуть собі дозволити витратина послуги адвоката;

•• налагодити взаємодію з організаціями громадянського суспільства, які працюють у сфері правової освіти та захисту, з тим, щоб вони могли надавати безоплатні консультаційно-інформаційні послуги відвідувачам суду, які не можуть дозволити собі витрати на послуги юристів-консультантів чи адвокатів;